nominerede

 kravlingprisen for design 2017

Klara Vilshammer

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

Christoffer Fejerskov Boas

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

Cph backpackers er nomineret grundet deres stærke koncept, der rummer kernebudskabet. Et hostel hvor der er plads til at udfolde sig selv.

En gennemarbejdet og dynamisk identitet, der har potentiale til at vokse og er skalerbar.

En enkel identitet, der er stærkt udført med højt finishniveau.

Høj typografisk sikkerhed med kant og humør.

En overbevisende og forfriskende løsning.

Copenhagen Backpackers

Jeppe Vidstrup

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

Nicklas Hürtig Hemmingsen

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

Christoffer Fejerskov Boas

Kreativ Kommunikation, DMJX

Grandma's Soft Socks løser sin grundlæggende funktion, som er at give et ordinært produkt en skarp karakter med humor, varme og kant.

Løsningen er veludført, troværdig og eksekveret med sikker hånd – især i det illustrative formsprog, de velskrevne tekster og i materialevalget på emballagen.

Vi ser en realistisk løsning, der er klar til implementering.

Grandma's Soft Socks

Cecilie Jelstrup Larsen

Kreativ Kommunikation, DMJX

Jeppe Vidstrup

Kreativ Kommunikation, DMJX

Out Loud skaber via en sikker designforståelse en gennemført løsning på en fornyelse af det traditionelle nyhedsmedie. Via det visuelle formsprog skabes klar kommunikation af et innovativt koncept forankret i målgruppens eksisterende adfærd.

En stærk eksekvérbar og værdiskabende designløsning, som på samme tid kombinerer og udfordrer de eksisterende medieformater.

 

Out Loud

Mahmud Sahan

Kommnikationsdesign,
Designskolen Kolding

 

Look Beyond Borders inspirerer med sin inddragende designproces og et aktuelt tema. LBB er et inspirerende eksempel på, hvordan design kan være et værktøj til at løse komplekse problemstillinger og temaer.

LBB er et ambitiøst projekt med stort omfang og grundighed. I projektet bringer designeren sig selv i spil til at skubbe til holdninger og adfærd.

Look Beyond Borders

Simone Wärme

Kreativ Kommunikation, DMJX

Klara Vilshammer
Kreativ Kommunikation, DMJX

Wild Wine udfordrer præmisserne for det gængse image for papvin. Det charmerende visuelle univers iscenesættes især på emballagerne af højt håndværksmæssigt niveau.

Den originale sammensætning af collage og håndskrevet typografi skaber sammen farvepaletten en sikker identitet og leger jonglerende med humor og overraskelser.

Wild Wine er en berusende løsning, der tager os med på et vildt eventyr - hvad enten det er i skoven eller på spisebordet.

 

Wild Wine

 

projekterne er valgt ud af

Sarah Christiansen
Designer, Hello Monday

Marcus Fuchs
Designchef og Partner, Trouble

Kim Bjørn
Digital Design ekspert

Lone Lambæk,
Designer og Partner, Share Republic

Pelle Jensen,
Partner, Share Republic


tilbage