nominerede

 kravlingprisen for kommunikation 2017

 

Andreas Arnaa

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

Christina Anaya

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

Pakkeboksen kommunikerer på fornem vis kernebudskabet på en helt enkel måde: At man kan bestille en bil på nettet. Kampagnen er en gennemført nymoderne klassiker, der med underspillet humor viser små absurditeter i hverdagen. Skaberne af kampagnen har ramt det folkelige, uden at det bliver plat.

Pakkeboksen

Jeppe Vidstrup

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

Simone Wärme

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

 

Har du reddet liv uden at vide det er historiefortælling, når den er allerbedst. Den formår på elegant vis at flette forsikringsselskabet og Trygfonden sammen på en måde, så kunderne føler, at de får noget ekstra for pengene. Det er svært ikke at få en klump i halsen - og det er en kunst at give folk en klump i halsen uden at det virker grænseoverskridende.

 

Har du reddet liv
uden at vide det?

Jeppe Vidstrup

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

Simone Wärme

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

Klara Vilshammer

Kreativ Kommunikation, DMJX

 

Burger Queen formår at få folk til at mærke urimeligheden frem for blot at forstå den – og at gøre statistik til følelser. Det er en kampagne, der både underholder, konfronterer og kommunikerer. Samtidig har den potentiale til at starte en bevægelse, og at blive foldet ud af andre virksomheder og på andre måder.

Burger Queen

projekterne er valgt ud af

Søren Kragh Pedersen,
Kommunikationschef, ECCO

Bo Øksnebjerg
General Sekretær og  CEO, WWF Denmark

Ditte Sig Kramer
Kommunikationschef, Vega

Rasmus Navntoft
Projektleder, Have Kommunikation

Jacob Holst Mouritzen
Kommunikation og Marketing Manager, Mindshare



tilbage